دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • فعالیت های علمی بین المللی
  • دسترسی سریع


معاون تحقيقات و فناوري
مديريت تحقيقات و فناوري
مديريت ارتباطات و كاربرد نتايج تحقيقات


ارتباط دانشگاه با صنعت
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


معاون تحقيقات و فناوري
مديريت تحقيقات و فناوري
مديريت ارتباطات و كاربرد نتايج تحقيقات


ارتباط دانشگاه با صنعت
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی


سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

سامانه یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت آموزشی(سما)
سامانه پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی

فراخوان ثبت نام دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور (ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران)

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۷/۳۰ | 
قابل توجه دانشجویان رشته پزشکی و کارشناسی کلیه رشته های دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی برای (حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه­های هزاره سوم)
 
دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه از دانشجویان علاقمند به شرکت در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که تابستان ۱۳۹9 برگزار می گردد در حیطه های زیر ثبت نام می کند:
 
  1. استدلال بالینی
  2. تفکر علمی در علوم پایه
  3. مدیریت نظام سلامت
  4. کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم
  5. آموزش پزشکی
  6. مطالعات میان رشته­ای علوم انسانی و سلامت
 
 
از متقاضیان دعوت می شود از تاریخ 28/07/98  لغایت 30/08/98  برای تکمیل فرم ثبت نام روی لینک ثبت نام در سایت استعداد درخشان کلیک کنند و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.
 
(دانشجویان محترم مجاز به انتخاب یک حیطه می باشند)
 
صرفاً دانشجویانی که میانگین نمرات تحصیلی آن­ها حداقل 14 است ثبت­ نام نمایند.
در صورت اعمال هر گونه تغییر احتمالی در حیطه های المپیاد یا روند برگزاری آن از سوی وزرات بهداشت، مراتب اطلاع رسانی می گردد.
 
دبیرخانه استعدادهای درخشان دانشگاه
86702205-86702251
Gtsc.iums.ac.ir
 



CAPTCHA

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 1872 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر